- Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów korzystających z ubezpieczeń majątkowych (połączenia przychodzące);
- Weryfikacja przysługujących Klientom świadczeń z serwisów (np. hydraulik, elektryk, naprawa AGD/RTV itd.);
- Organizacja pomocy usługodawców na terenie Polski;
- Opieka nad zgłoszonymi sprawami.
- Komunikatywność i cierpliwość;
- Znajomość obsługi komputera;
- Zaangażowanie;
- Gotowość do pracy w trybie zmianowym.
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
- Praca zmianowa 24h/7 (zmiany popołudniowe oraz weekendy);
- Wsparcie zespołu;
- Komfortowe warunki i przyjazna atmosfera pracy;
- Miejsce pracy: Toruń - Centrum.
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla naszego klienta- jednej z najbardziej zaufanych firm ubezpieczeniowych i zarządzających aktywami na świecie, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".